En ny häst och en ny bild! ;D

Min nya söta häst + en ny skylt (bild) hiss eller diss? KOMENTERA SNÄLLA!!! <3.
Häst: Midnightbell
Ålder: 4 år
kön: sto
 
Hon e snäll och väldigt lätt hanterig! e med på vad du en gör! lyssnar och förstår väldigt bra!!!. Hennes historia e bra
så hon har fått en bra uppväxt!. Hon bode hoss Malin Byard"s gård som föl sen flyttade hon till Tobbe Larsons gård där hon sedan reds in. Hon reds in av en jätte snäll tjej som jag har träffat en gång som jag tyvärr inte kommer på namnet på, Men dukdig de var hon!. Midnightbell kostade 1 miljon js. Men jag fick henne av Malin
för jag skulle testa henne och sen så tyckte hon att vi var ett super team! så hon gav mig henne! jag blev över lycklig och hon kommer altid finnas med mig! <3. Men hon kan ta lite väl stora språng och hpp så de gäller att vara med! men jag tycker själv om när de e sppäning och kul! jag gillar inte såna hästar som bara lunckar (går segt) och tycker inte livet e så kul därför köper jag yngre hästar helst! fr de e mer fart på dem! som Lile Midnightbell! <3 Älskar dig Bell! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback