LOVE U!

Hon  hoppar 1,45 cm!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hoppade me henne 1,45 cm! altså OMG!!! de var så kul!!! I alla fall här kmr info!: Namn: Sonwprincess 
ålder: 4 kön: sto övrigt: Hon föddes hoss en tjej som älskade hoppning och enda sen föl har Snowprincess också gillat att hoppa! Den tjejen hete Sara. Sara e 13 år gamal altså 2 år äldre en mig.
(jag bor med min moster så ni vet) men i alla fall Sara har hoppat med princess i 1 år inte så länge men hon har kommit och ridit Princess och hjälpt mig med Princess!, Super kul!!. Och hon ska komma på söndag!. Så länktar till imorgon!. Och kmr få veta mer info om Princess då! men mere vet jag inte! vi ses imorgon!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback