Sommar är över om ca 1 time! xc

tog några blider från min första sommar på sso(visa blider blir rätt små är något problem,kan inte lössa de just nu)
Har andvänt denna blid i "Sunnys" bärettelse tycker bilden är väldigt sommrig så jag tog den!
 
Denna blid är väldigt gammal, men jag tycker dock att den är väldigt fin! de var när jag och min kompis fixa bloggen! därför ville jag visa denna från min sso tid!
Sen så säger jag bara att jag saknar min paint väldigt mycket! därför lägger jag ut den som mine! Hon har de väldigt bra med sin nya ägare! fick ett brev förut när jag solde henne! <3 saknar dig! <3
Denna blid tog jag idag tycker att den är väldigt fin när pärla stutsar och far! (denna blid blev sådär liten men hoppas ni ser annars kan ni zomain!)
Denna blid är tagen idag! och tycker den blev väldigt fin! (den blev dock så där liten) 
Denna bild är också tagen idag! tog de nysate bilderna med mina hästar som jag inte ridigt så mycket! då
tänker ni säker "Hon har inte ridigt Love så mycket" och för att jag inte rider henne är för att hon är dräktig!
fader till pappan är Lisa Eglaside`s häst! kolla gärna hennes blogg! Jorvikstall.bloggo.nu! en blogg värd att titta in på!
Tog denna blid när jag skulle träna Prinsessan i dressyr!  har ingen direkt "sommar" bild på henne tyvärr!
Här är min firser!,Beuty! 
Hoppas ni gillat detta inlägg! är sjuk så därför är jag hemma från skolan! Hoppas ni har tagit fina sommar blider!
Detta var mitt "Tack" till mitt första rikdiga sommar med sso!!! de ska bli så kul att få se snö på sso för första gången!!! JIPPI!! :D men kommer faktisk sakna sommar lite! xc ja,ja de ska bli så kul att få snö! jag som har gått och tjatat om de! xD detta var ett littet inlägg kännde att jag "måste" blogga om de! xD ja,ja Hejdå AMIGOS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback